top of page
Payment
Delivery
Return

Pogoji poslovanja

Spletna trgovina on-line.si si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani kadarkoli, brez predhodnega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja. S spletno trgovino on-line.si (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje:
On-Line d.o.o.
Breznica 1,4274 Žirovnica
matična številka: 5559553
davčna številka: SI57609365
AJPES, izpostava Kranj, vpisano v register 23.2.1992 pod številko SRG
ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali On-Line d.o.o.).

Cene

Vse cene izdelkov so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo, brez predhodnega obvestila.

Cene ''namesto'' so priporočljive maloprodajne cene artiklov s cenikov naših dobaviteljev.

Naročila- koraki nakupa 

Kupoprodajna pogodba med On-Line d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini On-Line d.o.o. sklenjena v trenutku, ko kupec prejme prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za On-Line d.o.o. kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku in jo kupec vedno lahko vidi preko svojega uporabniškega računa.
Blago lahko naročate 7 dni v tednu in 24 ur na dan. Preden naročite blago, lahko popravljate vsebino naročila v nakupovalni košarici. V košarici lahko izdelke dodajate, spreminjate količino in brišete posamezne izdelke. Če ste prepričani, da želite izdelke, ki jih imate v nakupovalni košarici kupiti, kliknite »izvedi naročilo«. V primeru, da kupujete prvič kliknite na gumb »ustvari račun«. V kolikor ste že registrirani, vpišite samo naslov elektronske pošte in svoje geslo. Kot registriran uporabnik boste lahko pregledovali svoja naročila. Preverite pravilnost naslova dostave in svojo telefonsko številko zaradi komunikacije ob dostavi pošiljke. Nakup potrdite s klikom na »Oddaj Naročilo«. Potrditev naročila boste takoj prejeli na vpisan elektronski naslov. 
V kolikor se ne želite prijaviti, lahko želeno blago naročite tudi preko elektronske pošte ali telefona v delovnem času trgovine. 

 

Naročilo potrjeno - pogodba sklenjena 
Ponudnik naročilo pregleda v največ 72 urah, preveri dobavljivost in naročilo potrdi ali z razlogom zavrne. Ponudnik si pridružuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko. Ob potrditvi naročila, ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. 

 

Blago odposlano 
Ponudnik v obljubljenem roku zapakira in odpošlje blago s priloženim originalnim računom in morebitnimi navodili in garancijskim listom. 

Shranjevanje naročila oziroma pogodbe
Potrjeno naročilo oziroma pogodba je v elektronski obliki shranjeno na strežniku podjetja On-Line d.o.o., Breznica 1,4274 Žirovnica. Kupec lahko dobi kopijo pogodbe s poslano zahtevo po elektronski pošti na naslov info@on-line.si ali po telefonu 04/580 740

Plačilo

Za področje Slovenije in Hrvaške lahko kupec v postopku naročanja izbere naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu blaga (po povzetju)

  • z nakazilom na račun (ponudnika) po izdanem predračunu

  • s kreditno kartico (Eurocard/Mastercard ali Visa)

  • preko PayPal-a* (omogoča uporabo kreditnih ter debetnih kartic kot so Eurocard/Mastercard ali Visa ipd...)

Pri plačilu preko sistema PayPal ali s kreditno kartico, je popust v primeru akcijske ali promocijske cene 4% nižji.primeru akcijske ali promocijske cene 4% nižji.

  • V primeru plačila po povzetju se naročeno blago plača dostavljalcu blaga ob prevzemu.

  • V primeru bančnega nakazila pa po potrditvi naročila kupec prejme predračun, preko elektronske pošte ali FAX-a, blago pa se kupcu odpremi po prejemu potrdila o plačilu ali dospetju sredstev na račun prodajalca.

  • V primeru plačila s kreditno kartico se blago kupcu odpremi naslednji delovni dan.
    Dostava

 Zagotavljamo vam takojšnjo dobavo (v dveh delovnih dneh) vsega naročenega blaga iz naše zaloge. Vsi artikli, ki so v postopku vašega nakupa označeni z nakupovalno košarico, so v tem trenutku dejansko na zalogi v naši trgovini. Do izjeme lahko pride le v primerih več hkratnih naročil zadnjih kosov. V tem primeru ima prednost prve izdobave prvo oddano naročilo. Seveda se bomo potrudili, v kolikor je le mogoče, izdobaviti tudi preostala naročila. Na dan dostave vas bo naša dostavna služba 2 - 3 ure pred dostavo prek SMS sporočila obvestila o svojem prihodu.  

Dostavo naročenega blaga opravlja naš pogodbeni partner  DPD d.o.o (Telefonska št.: 01/513 23 00). Vsa naročila bodo odpremljena še isti ali naslednji delovni dan (pod pogojem, da je blago na zalogi). Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V primeru posebnih zahtev vas prosimo, da jih vpišete pod "opombe" na dnu naročila. Dostava blaga je omejena na ozemlje držav EU.  Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru, da vas ob času dostave ni doma, se bo dostavljalec dogovoril z vami o ponovni dostavi, brez dodatnih stroškov. V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem nemudoma obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene artikle. Možen je tudi osebni prevzem naročenega blaga v naši trgovini.

Dostava je za vsa naročila nad 70 € brezplačna, stroški dostave pri naročilih manjših od 50 EUR pa znašajo  6 EUR  in so enotni za celotno Slovenijo ter Hrvaško .

Vračilo blaga

Kupec lahko naročeno blago iz kakršnega koli razloga vrne v 14 dneh od prejema . Prav tako zadošča, da nam kupec v 14 dneh pisno sporoči, da odstopa od naročila (pogodbe), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V naslednjih 14 dneh pa mora v tem primeru nerabljeno in nepoškodovano blago vrniti v originalni embalaži. Kupnino za vrnjeno blago bomo kupcu vrnili na transakcijski račun najkasneje v 14 dneh. Morebitne stroške vračila krije pošiljatelj. V primeru, da pošiljke ni mogoče poslati po pošti, jo kupec lahko vrne v naši poslovalnici. Stroške prevoza za vračilo v tem primeru krije kupec sam.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnost odstopa od pogodbe ni možno pri nakupu programske opreme ali zvočnih in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun, razen če potrošnik izrecno zahteva vračilo na drugo plačilno sredstvo. Potrošnik zaradi vračil ne nosi stroškov. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino uporabi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.

V vsakem primeru je po ZVPot za odstop od pogodbe potrebno izpolniti in poslati skupaj z obrazcem za odstop od pogodbe s katerim se jasno in nedvoumno izrazi želja po odstopu. Pravilno izpolnjeno lahko pošljete na naš e-naslov info@on-line.si, ali pa jo natisnite in pošljite po klasični pošti na sedež podjetja, Breznica 1, 4274 Žirovnica.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu blaga.Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Reklamacija

V kolikor blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, potem kupec blago reklamira. Po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem je možno blago vrniti tudi po pošti, sicer pa se vračilo izvrši osebno v trgovini.

Garancija

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Vračilo blaga v garanciji se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu.

V kolikor želite pošiljko vrniti na naše stroške, se je o tem potrebno predhodno dogovoriti. 

Stvarna napaka

Napaka je po Zakonu o varstvu potrošnikov stvarna:

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

  • če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Uveljavljanje stvarne napake

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je napako odkril. Če je od prevzema artikla preteklo že več kot dve leti, uveljavljanje stvarne napake ni več mogoče. Hkrati mora kupec omogočiti pregled artikla. Za uveljavljanje stvarne napake izpolnite obrazec, ki ga najdete TUKAJ.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila ZVPot.

Primeri neobstoja pravice za odstop od naročila

V primeru, da naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, določila prejšnjega odstavka ne veljajo. Morebitne zahtevke za vračilo bo prodajalec v takih primerih obravnaval posebej in pri tem v največji možni meri upošteval vse navedena razloge in okoliščine za namero vračilo blaga.

Artikli na spletni strani

Dopuščamo možnost napake pri vnosu tehničnih specifikacij artiklov. Slike artiklov lahko odstopajo od dejanskih.

 Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora v 5 delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in kupca obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru težav lahko kupec ponudnika On-Line d.o.o., kontaktira preko telefona na telefonsko številko 04/5805 740 ali po elektronski pošti na info@on-line.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova ali pisno na sedež podjetja, On-Line d.o.o., Breznica 1, 4274 Žirovnica.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi On_Line  d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Skladno z uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. PR, šport in trgovina, d.o.o. objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.

bottom of page